GoClever Quantum 1010 MobilePro

Temat w 'GoClever' rozpoczęty przez DarthVader1971, 19.11.2016.

  1. DarthVader1971

    DarthVader1971 Świeżak

    Dołączył:
    13.10.2015
    wiadomości:
    1
    Otrzymane lajki:
    0
    Witam , jestem a raczej byłem do dziś użytkownikiem Tabletu GoClever 1010 Mobile Pro (Android 5.1)
    Rano po wykonaniu hard resetu podczas pierwszego uruchomienia i logowania się do sieci pojawia się komunikat
    " Niestety Usługa Google Play została zatrzymana".
    I tak w kółko Macieju.
    Próbowałem zainstalować na nowo gapsy przez adb sideload,
    lecz na ok 40% przerywa instalację.
    Będę Wdzięczny za każdą radę i pomoc.
    Dzięki.
     
  2. Google AdSense Reklama

  3. Domczi

    Domczi Turysta

    Dołączył:
    06.10.2014
    wiadomości:
    40
    Otrzymane lajki:
    3
    Cofnij wprowadzone zmiany.. :)

    Najprawdopodobniej usunąłeś aplikację, która powiązana była z usługami - spróbuj przywrócić to co ostatnio zamroziłeś/usunąłeś. W Androidzie dużo rzeczy jest ze sobą powiązanych, trzeba z tym uważać.

    Możesz też spróbować odinstalować aktualizację Google Play Store, być może jakiś updejt coś zepsuł.

    Zakładam, że próbowałeś także czyszczenia danych aplikacji, pamięci podręcznej itp. spróbuj zainstalować jakieś nowsze gappsy pod Twoją wersję Androida lub wyłącz Usługi Google Play oraz Sklep Google Play, zrestartuj urządzenie i zaktualizuj ponownie Google Play.
     

Poleć tę stronę