czym sie różni nokia 6280 od 6288

Temat w 'Nokia' rozpoczęty przez m3dicpl, 22.12.2007.

Status tematu:
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.
  1. m3dicpl

    m3dicpl Świeżak

    Dołączył:
    16.12.2007
    wiadomości:
    5
    Otrzymane lajki:
    0
    Tak jak w temacie bo nie za bardzo wiem czym się te telefony różnią miałem mieć 6280 a mam 6288 ;p

    P.S Nie wie ktoś jak włączyć Video w 6288 ?? bo jak chce włączyć kamerę do kręcenia to mi wyskakuje nie można kręcić filmów mms czy coś takiego powie ktoś co mam robić ??
     
  2. Google AdSense Reklama

  3. CNK

    CNK Zawsze Spoko! GSMX Team

    Dołączył:
    18.06.2005
    wiadomości:
    6,348
    Otrzymane lajki:
    959
  4. m3dicpl

    m3dicpl Świeżak

    Dołączył:
    16.12.2007
    wiadomości:
    5
    Otrzymane lajki:
    0
    Dzięki :)
     
  5. karol15

    karol15 Doświadczony

    Dołączył:
    06.03.2008
    wiadomości:
    127
    Otrzymane lajki:
    0
    ale te nokie roznia sie tym przyciskiem srodkowym hehe :D :D :D :D :D
     
  6. mati78

    mati78 Zbanowany!

    Dołączył:
    07.02.2008
    wiadomości:
    93
    Otrzymane lajki:
    1
    dla mnie są takie same :)
     
  7. el_magico_11

    el_magico_11 Świeżak

    Dołączył:
    24.06.2008
    wiadomości:
    21
    Otrzymane lajki:
    0
    moj brat ma 6288 aa kiedys bawilem sie 6280 .. jak dla mnie jest to roznica w jakosci wykanania tlyko i materialach.. 6280 jest taka plastikowa a 6288 wydaje sie byc duzo solidniej wykonana.. a jakie sa roznice w parametrach to tego juz nie wiem ;)
     
  8. karol152

    karol152 ..::Master::..

    Dołączył:
    08.12.2007
    wiadomości:
    2,789
    Otrzymane lajki:
    171
    Zależy ja mam N6280 a mój kumpel 6288 i nie widzę różnicy w wykonaniu obudowy czy innych dupereli. By zobaczyć czym się różnią te telefony to sprawdzałem na telepolis.pl to właśnie różnią się bateriami i kartami pamięci w zestawie xD
     
  9. rembol

    rembol Świeżak

    Dołączył:
    13.12.2008
    wiadomości:
    2
    Otrzymane lajki:
    0
    Ja mam 6288 i slyszalem ze sie taktowaniem procesora roznia ale to minimalne roznice... 6288 jest niby mocniejsza
     
  10. rembol

    rembol Świeżak

    Dołączył:
    13.12.2008
    wiadomości:
    2
    Otrzymane lajki:
    0
    ta roznica to okolo 5 mhz
     
  11. apollo8000

    apollo8000 Świeżak

    Dołączył:
    21.11.2008
    wiadomości:
    7
    Otrzymane lajki:
    0
    Wszystkie róznice jakie znalazłem:

    - wygląd budowy
    - wersją oprogramowania (Nokia 6288 ma nowszy soft)
    - do Nokii 6288 dodawana jest bateria o większej pojemności (1,1 A)
    - w zestawie dodatkowo znajduje się większa karta pamięci (512Mb)
    - cena
     
Status tematu:
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.