Activekitten Chronos 3.8 smartphone ᴄʀᴀᴄᴋᴇᴅ tsrh

8b54df69ded0e46c.png

Budzik z możliwością działania niezależnie każdego dnia i wyciszenia go z rana na jakiś czas - snooze - po naciśnięciu jednego przycisku (ale tak, żeby zadzwonił znowu, i jeszcze raz i jeszcze 5 minut...)
Aplikacja oprócz tych podstawowych opcji oferuje dużo, dużo więcej: nieskończenie wiele niezależnych alarmów, stoper i timer w jednym. obsługę dźwięków MP3, OGG, WMA, niezależne od systemu ustawienie głośności, narastanie alarmu, powtarzanie wielokrotne, ustawianie długości wyciszenia, wibracje, mruganie i uruchamianie zadań systemowych. A dodatkowo wygaszacz ekranu, konfigurowalny pokaz slajdów (także w wygaszaczu) i wbudowane atrakcyjne dźwięki alarmów (krowa, ptaki, pies, kot, kogut, telefony, dzwony, dzwonki, dzwoneczki... itd).

06a304bc701ae31f.png
69021b38bfafb6bc.png
ea16b699cabd9b3d.png
64186077b5589801.png

b329b475327a97c7.png
439c34bebb936572.png
6376e0561fde0e3c.png
a97523742befc9ca.gif

Chronos fills the gap in Windows Mobile operating system by offering
Unlimited number of highly customizable alarms:
Alarms can be set to signal only on certain days of the week
alarms can be one-time or repetitive
alarm can notify you by playing sounds, turning on/off vibration, blinking the LED
WAV, MP3, OGGand WMA alarm files are completely supported as sound notification
you can select custom sound stored in memory or on the storage card
the sound can be played with ascending volume and in loops (i.e. as many times as you need)
vibration (requires hardware availability of the feature) can be set to work before or with the sound. Pulsation is customizable too.
Unlimited number of countdown timers. These timers are used to notify you when certain amount of time elapses. Countdown timers can have two time periods (second period starts after first period of time is complete). You can completely customize sound and vibro notifications for the timer (in the same way as for alarm). Settings of each countdown timer can be saved as a template for future use.
2 multi-stage timers that let you count time of some action and compare results of two attempts. You can use timer to fix intermediate results (for example when you run 5 laps, you can track time of each lap).
Skinnable clock with screensaver and hourly sound lets you have better control over your time.
General Info:
Price: $14.95
Version: 3.8
File Size: 1100 Kb
Release date: April 25, 2O08
Platform: Smartphone

Requirements:
Any Microsoft Windows Mobile Standard powered device

Link(i) :ok: by akro12 21.07.09r.

Ostatnio edytowany przez moderatora:
witam
czy może mi ktoś napisać jak wprowadzić ᴄʀᴀᴄᴋ ???

Instalujesz normalnie i podmieniasz scrackowany .exe do katalogu z aplikacją ;)

BTW. wszystko jest napisane w pliku trsh.nfo ;)
Install the app.
Copy ᴄʀᴀᴄᴋᴇᴅ .exe into the installed app dir
Enjoy!

zainstalowałem program i podmieniłem plik ale program dalej wymaga rejestracji

rejestrujesz nazwą crackera:

tshr-tshr-tshr-tshr

i działa!

mam pytanie dotyczące samego budzika w moim spv po wyłączeniu telefonu budzik nie dzwoni tzn. jeśli ustawie go na 6 rano i wyłącze telefon to zadzwoni dopiero wtedy jak sam włącze telefon. Czy ten budizk zadzwoni nawet jeśli wyłącze telefon ?

Mirror:

[gsmx.co] Activekitten Chronos 3.8 upload by ziomal123.rar

haslo:

Hasło do archiwum

Ostatnio edytowany przez moderatora:
Utwórz konto lub zaloguj się, aby napisać odpowiedź
Musisz być zalogowany, aby napisać wiadomość

Utwórz konto

Załóż nowe konto w naszej społeczności. To dziecinnie proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się