Wyższy standard obsługi klienta w Erze

Status
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.
Rosnąca liczba klientów, a także zwiększająca się paleta usług spowodowały, że PTC zdecydowała się na uruchomienie kolejnego Call Center, aby zapewnić klientom wyższy standard obsługi. Nowe Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta uruchomione zostało dziś w Łodzi. Co ważne, jest to już czwarte tego typu Centrum PTC w kraju.
Do końca roku zatrudnionych zostanie w nim 200 osób, a docelowo plany zakładają zatrudnienie w sumie 500 konsultantów pracujących w systemie zmianowym. W pierwszym, działającym w Łodzi od 2003 roku, Call Center PTC zatrudnionych jest obecnie 400 osób. W obydwu biurach Polska Telefonia Cyfrowa zatrudni łącznie ponad 900 pracowników stwarzając im doskonałe warunki pracy w sektorze nowych technologii oraz zapewniając możliwości dalszego rozwoju zawodowego dzięki systemowi szkoleń. Dzięki tym inwestycjom wynoszącym ponad 20 milionów złotych PTC staje się jednym z największych pracodawców w mieście.
Na powierzchni 2200 m2 znajdują się dwie sale w chwili obecnej wyposażone w 170 stanowisk obsługi klienta (docelowo 300), centrum szkoleniowe, biura administracyjne, serwerownie. Dodatkowo, specjalnie dla wygody pracowników, przygotowano pokój rekreacyjny, pokój dla matki z dzieckiem i zaplecze socjalne. Odpowiednio wyposażone, przestronne i ergonomiczne stanowiska oraz najnowocześniejsze materiały tłumiące pozwalają na pracę w wygodnych warunkach. Działania każdej grupy konsultantów wspomagane będą przez kierowników zespołów. Pozwoli to na natychmiastowe doradztwo w sytuacjach niestandardowych.
Źródło: Era
 
Status
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.
Top