Szukam telefonu - moje wymagania

Status
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.
Cześć wszystkim

Chciałbym sobie kupić telefon dotykowy i zwracam się do was z prośbą o poradę bo nie znam się zbytnio.

Moje wymagania:
- aparat minimum 5MPX (jakość aby była przyzwoita) - najlepiej aby filmy też były ok a nie że tel ma 5MPX a zdjecia jak z suszarki.
- najlepiej najnowsza wersja iOS lub najnowsza wersja Android
- aby dotyk działał jak należy a nie abym klikał 20 razy jedną rzecz
- aby nie zawieszał się z powodu małej ilości ram czy wolnego cpu

Do czego będzie służyć:
- przeglądanie sieci (musi mieć wifi - chyba każdy teraz ma)
- gps obowiazkowo bo to ma być tel, na którym będe wyświetlał sobie mapę w czasie jazdy na rowerze.
- wygodne pisanie sms - nie chcę wysywanej klawiatury, chyba ze tel z taką klawiaturą będzie cieńki.

Cena:
- założmy ze do max 700zł (oczywiscie jak będzie tańszy będzie bardzo fajnie)

Zastanawiam się:
- brat ma Lumia 710, tyle że nie wiem jak tam z przegladarką no i apliakcji nie ma za dużo na Windows Phone (np: Opery mini). Jeśli ma dobrą mapę i przeglądarkę to ewentualnie ten system mógłby być w najlepiej nowszej wersji.


Bardzo prosze Was o pomoc.
 
Ostatnio edytowany przez moderatora:
Windows Phone nie jest taki zly ;) L710 mozna odblokować w domu, a po odblokowaniu instalujesz co chcesz. Przegladarka jest bardzo dobra. Nie ma obsługi flash tylko jest html5. Opera mini jest na WP lecz IE lepiej sie sprawuje. Ja posiadam Mozarta ma trochę straszy procek od lumii, ale przez przeszlo rok użytkiwania i testowania wielu Romów nie miałem z nim problemow typu zawiechy czy restarty. Klawiatura w WP jest bardzo wygodna dużo smsuje czy pisze posty na gsmx nie ma z tym problemow :).
mogę ci polecic htc Mozart 7 najłatwiejszy unlock w świecie wp najwięcej Romów, bebechy nie są takie slabe. Aparat 8mpx robi całkiem przyzwoite zdjęcia.
 
Ostatnio edytowany przez moderatora:
- najlepiej najnowsza wersja iOS lub najnowsza wersja Android