[START 19.05.2O17 godz. 20:00] Dragon Ball New Story #2

ob347Sc.jpg

Hej, jak pewnie można było się domyślić zdecydowaliśmy się na reset. Aktualna liczba graczy jest na tyle mała, że dalsze prowadzenie tej edycji mija się z celem. Postawiliśmy na nową edycję z dużymi poprawkami i sporą ilością nowości. Uwagę głównie skupiliśmy na balansie i urozmaiceniu PVP oraz na rozwoju rozgrywki, aby przez dłuższy czas było co robić. Udało nam się wyeliminować wszystkie bugi, dodaliśmy również real-time save, aby wszystkie Wasze przedmioty były w 100% bezpieczne w przypadku jakiegokolwiek crasha.


Główne zmiany PVP:

1. Rozdzielenie PVP przed i po rebornem - postacie po rebornie nie będą mogły atakować tych przed i odwrotnie
2. Usunięcie Mystic Flash Attack i Double Flash - aktualnie każda postać po zdobyciu obu tych spelli używała tylko jednego combo MFA > DF > MCM, pośrednio przez to walka bardzo mocno opierała się na stackach. Dzięki tej zmianie chcemy wprowadzić większą różnorodność postaci, aby każda miała swoje mocne i słabe strony zależnie od tego gdzie będziemy walczyć (stacki/open). Wszystkie postacie będą posiadały swoje własne combo, a specjale będą miały teraz większe znaczenie w walce.
3. Zmianie uległy niektóre umiejętności specjalne:

Bardock - Flash Spirit (po użyciu przez 5 sekund odbija 30% otrzymanych obrażeń w atakującego [spelle/łapa])
Tsuful - Gigantic Flame (aoe debuff, po użyciu obniża damage trafionych o 10% na 10 sekund)
Brolly - Energy Overflow (po użyciu otrzymuje 25% więcej KI na 30 sekund)
Vegeta - Energy Ring (po użyciu stunuje target na 1,5s)
C16 - Kiai (aoe debuff, po użyciu trafieni wrogowie będą otrzymywać obrażenia zwiększone o 10% przez 10 sekund)
C18 - Sadisitc 18 (po użyciu zostawia na sqm pod postacią pułapkę, gdy ktoś na nią wejdzie zostaje spowolniony o 95% na 2,5s)
Uub - Super Ghost Kamikaze Attack - (summon dwóch duszków, które przechodzą przez innych graczy, a w momencie zaznaczenia jakiegoś gracza biegną do niego i wybuchają zadając obrażenia)
4. Dodaliśmy również kilka normalnych spelli dla niektórych postaci
5. Dopracowaliśmy balans, aby o wiele ważniejsze były spelle niż sama łapa
6. Sporo zmian w EQ - mocno dążymy do tego, aby wprowadzić różnorodność w przeciwieństwie do obecnego stanu, gdzie wszyscy kończą z jednym i tym samym setem, bo wszystkie inne nie są, aż tak opłacalne.


Co do pozostałych nowości:
Ciąg dalszy sag
Nowe questy
Nowe przedmioty
Zmieniliśmy wygląd HPQ u wszystkich postaci
7 nowych eventów [4 PVP/3 PVE]
Nowe efekty spelli
Nowe expowiska

 
Utwórz konto lub zaloguj się, aby napisać odpowiedź
Musisz być zalogowany, aby napisać wiadomość

Utwórz konto

Załóż nowe konto w naszej społeczności. To dziecinnie proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się
Podobne tematy, które mogą Cię również zainteresować:
Top