Problem z zainstalowaniem Asphalt 5

Witam instaluje grę tak jak w poradniku i jest wszystko ok,po włączeniu gry normalnie odpala się logo gameloftu i potem komunikat że trzeba pobrać resztę gry czy,co robię nie tak?
 
a czy wrzuciles pliki na karte do odpowiedniego folderu tj. Gameloft/Games ?
 
Nie,w poradniku pisze żeby wrzucić do "other files",bardzo proszę o opisanie jak mam to zrobić bo jestem laikiem na androidzie...
 
Masz tylko plik .apk Do tej gry potrzeba jeszcze dodatkowych plików wrzucanych na kartę pamięci. Mało tego, musisz szukać wersji 480x320 i to jak najwydajniejszej, bo bez tego to nie wiadomo czy odpali
 
Mam plik .apk i folder asphalt5 z innymi plikami to jest wersja v3.4.1 i jest w formacie 320x480,to więc jak mam zrobić żeby chodziło?
 
apk instalujesz a folder asphalt5 wrzucasz do folderu gameloft/games (tam już powinien byc folder asphalt5, usuwasz go i wklejasz ten co masz)
 
Zrobiłem wszystko tak jak napisałeś i przy uruchamianiu wyskakuje komunikat "nie można otworzyć tego filmu",próbowałem także nfs shift i też po załadowaniu wyskakuje błąd,sam już nie wiem co jest nie tak...
 
spróbuj usunąć film albo zmienić go na inny, ten po prostu ma za dużą rozdzielczość
 
Robię wszystko tak jak piszesz i po odpaleniu gry wyskakuje komunikat "nie można odtworzyć tego filmu",próbowałem także z nfs shift i wyskakuje też jakiś błąd,sam już nie wiem co może być nie tak,ustawienia aplikacji mam ustawione na niezaufane źródła...
 
Usuń to intro z plików na SD. To się będzie nazywać intro.mp4 lub coś ala poszukaj w tym folderze asphalt5 na karcie i stąd usuń to :D włączaj aż do skutku. :P
 
Nic z tego jak kasuje te filmiki to wtedy znowu wyskakuje komunikat że trzeba pobierać grę...
 
musisz podmienić na jakiś inny film mp4 i nazwać go intro, wiem, że ja kiedyś miałem taki przerobiony, ale i tak mi gra nie chciała odpalić (nie, to nie był asphalt)