Desire HD-Wgrywanie polskiego romu (2.3)

Siemka, nie wiem jak wgrać sobie rom z andkiem 2.3 (oficjalny), skąd go wziąć, jakich programów użyć itd. Niby coś tam wiem , ale w praktyce jestem zielony:/ mam fona 2 dzień. No a niestety trafił mi się z Froyo w dodatku bez polskiego.
 
Cytat z innego forum:

Instalacja z poziomu PC:

Wymagania:
Zainstalowane najnowsze sterowniki HTC Sync

Podłączamy telefon do komputera w trybie HTC Sync i odpalamy RUU. Na komputerze musi być zainstalowany najnowszy sterownik HTC Sync.

Instalacja z poziomu telefonu:

1. Uruchamiamy ściągnięte RUU, ale nie kontynuujemy procesu flashowania.
2. Z Menu Start uruchamiamy polecenie "Uruchom" i wpisujemy %TEMP%
3. W otwartym folderze szukamy pliku rom.zip
4. Zmieniamy jego nazwę na PD98IMG.zip i kopiujemy na kartę SD
5. Wyłączamy telefon i włączamy ponownie przytrzymując przycisk zmniejszenia głośności
6. Czekamy na wykrycie pliku .zip i postępujemy zgodnie z instrukcjami na ekranie
7. Flashujemy i gotowe
Link do oficjalnego firmware:
Download RUU_Ace_Gingerbread_S_HTC_WWE_2.36.405.8_R_Radio_12.54.60.25_26.09.04.11_M2_release_187331_signed.exe for free on Filesonic.com
 
łatwiej wejść w ustawienia, o telefonie i tam jest aktualizacja oprogramowania
do tego wystarczy połączenie z internetem i chwila czasu, reszta sama się zrobi ;)
 
No tak, niby proste.Tyle ze jestem obecnie pod WiFi I wybieram zeby sprawdzic update a tu wyskakuje ze nie ma a razie zadnych aktualizacji dla mojego fona co wydaje mi dziwne,no ale przeciez jest 2.3 na niego.Moze problem w tym ze telefon jest z anglii.
 
No tak, niby proste.Tyle ze jestem obecnie pod WiFi I wybieram zeby sprawdzic update a tu wyskakuje ze nie ma a razie zadnych aktualizacji dla mojego fona co wydaje mi dziwne,no ale przeciez jest 2.3 na niego.Moze problem w tym ze telefon jest z anglii.
Spróbuj metody, którą ukazałem w #2 poście.

Wymaga jedna komputera + kabla USB.
 
Wszystko pieknie smiga, ale ja chcialem roma z jezykiem POLSKIM:/

Edit: