Wyniki wyszukiwania

  1. K

    Problem z grami na HTC Desire

    A można je pobrać z jakiś stronek przez komputer i wrzucić na kartę pamięci? ___________________ =====Dodano:===== A można je ściągnąś z jakiejś stronki przez komputer i potem je wrzucić na karte??
  2. K

    Problem z grami na HTC Desire

    No tak instalki sa po 3mb, ale później pojawia się komunikat, że trzeba pobrać grę, która zajmuje 300mb. (jestem nowicjuszem jeśli chodzi o androida...) ___________________ =====Dodano:===== Cytuję komunikat z gry NFS Hot Pursuit "Do uruchomienia NFS Hot Pursuit wymaga dodatkowo 550 mb...
  3. K

    Problem z grami na HTC Desire

    Ale jeśli ten HTC Desire ma może ze 100 mb pamięci wew. a niektóre gry jak np. pełna wersja NFS HOT Pursuit zajmuja grubo ponad 100mb to co w tedy??
  4. K

    Problem z grami na HTC Desire

    Witam, posiadam smartfon HTC Desire i jak wiadomo ma on niewielką pamięć wewnętrzną i przy chęci zainstalowania takiej gry jak np. NFS Shift czy coś innego które zajmują po kilkadziesiąt mb wyskakuje komunikat, że jest za mało pamięci.... Czy jest jakiś sposob, żeby gre instalować od razu na...
  5. K

    Problem z podpisaniem aplikacji

    Ja pobrałem certyfikat ze strony OPDA i zainstalowałem na komputerze i pisze że jest ważny od 12.08.2O10 do 12.08.2O13 i teraz jak mogę zainstalować jakąś aplikację?? Jeśli instaluje przez PC Suite to i tak pisze że wystąpił błą certyfikatu??
  6. K

    Problem z podpisaniem aplikacji

    najlepszy czyli który?? ten co podał Matheo11??
  7. K

    Problem z podpisaniem aplikacji

    A ten sposób działa na 100% ponieważ ja próbowałem już kilku np. przez freesinger i wszystko podpisałem sprawnie w telefonie, zaczyna sie instalować i wyskakuje błąd uaktualnienia:/ próbowałem też rootsign i niestety nie da się w ogóle podpisać nim. A chodzi mi o aplikację FreeFSWP
  8. K

    Problem z podpisaniem aplikacji