Wyniki wyszukiwania

  1. golabek168

    Instalowanie aplikacji na 4.2 oraz 4.2.1

    Ostatnio Apple wprowadzil sporo zmian w swoich iOS'ach na wiekszosc platform. Zauwazylem ze jest tu kilka tutoriali jak wgrac .ipa, lecz wiekszosc nie dziala, lub nie jest wyjasniona do konca. Szukalem wiec na wlasna reke, gdyz i tak jestem zielony, metody ktora jest kompatybilna z 4.2 oraz...
  2. golabek168

    Telefon dla Kobiety :)

    Czyli standardowym z zestawu nie da rady ? :(
  3. golabek168

    Telefon dla Kobiety :)

    Zalosny jestes chlopcze... Zakupilem juz Classic, zobaczymy cuz to za cacko, czy trzeba miec specjalny kabel by wgrac polskie menu? Czy moze starczy zwykly USB?
  4. golabek168

    Telefon dla Kobiety :)

    Szukam odpowiedni telefonu dla swojej kobiety. Wymagania: -Prosty w obsludze (Bez bajerow typu GPS, WIFI, itp.), -Systemna javie (0 Symbiana, WM, itp.), -Klasyczny wyglad (Slider, Klapka, Candy - nie ma znaczenia), -Klasyczna fizyczna klawiatura (NIE QWERTY!), -Bez ekranu dotykowego...
  5. golabek168

    iPhone - recenzja

    Z ta fizyczna klawiatura nie przesadzajmy, nie bede nic mowil, gdyz jest to stary i przedawniony temat, za kilka tygodni dojdzie do mnie moj iphone 4, wtedy jesli nie zapomne, pokusze sie o napisanie wlasnej recenzjii.
  6. golabek168

    ProSpace

    Prospace jest darmową grą online, która nie wymaga instalacji - wystarczy przeglądarka internetowa. Kolonizuj nowe planety, rozbuduj swoja potęgę i niszcz swoich wrogów. Jednaj się w sojuszu z przyjaciółmi i wyzywaj do walki innych. Przenieś się w odległy niebezpieczny świat - świat...
  7. golabek168

    Kontakty na HTC Touch Diamond 2

    Z tego co wiem moj znajomy mial ten sam problem. Wlasnie planuje kupic ten telefon, bo z tego co widze to niezle cacko... Wracajac do sprawy, zapytam go co z tym zrobil i dam znac :D
  8. golabek168

    Nokia 5310 nie działa wyswietlacz